Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Szívecskés pizsama

2014.01.07. 14:40 atpijkamo

   Már elég régóta tetszett egy fiú, aki a mi utcánkban egy kis boltban segített néha a tulajdonosnak. Sokszor mentem be, tehát tudta hogy én már "törzsvásárló" vagyok. Mindig néztem őt, és ő is felfigyelt rám. Egyik reggel anyukám megkért, hogy ugorjak már le egy kenyérért a boltba. Mivel tudtam, hogy ma nincs ott a fiú, ezért a pizsimre gyorsan rávettem a kabátom, és mentem is. Megvettem amit kellett, majd kiindultam az ajtón. Valahogy megcsúsztam a lépcsőn, és egy baromi nagyot zakóztam, úgy hogy a kabátom is leesett rólam. Képzelhetitik, mi történt utána. Igen, a fiú ott állt, és tök hülyén éreztem magam a szivecskés pizsimbe. Először nevetett, és én majdnem sírva fakadtam, de aztán segített felállni, megkérdezte, hogy jól vagyok-e, és azt mondta, hogy milyen szexi a pizsim. Nem tudtam mit mondani, és gyorsam hazamentem. Aztán egy napra rá, mikor egyedül voltam otthon, bekopogott hozzánk. Kicsit beszélgettünk, meg hülyültünk. És ma elhívott randizni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr975715086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása