Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Vendégek

2013.03.08. 12:46 _atpijkamo

   Anya mondta, hogy menjek el, csináljam a házit. Bementem a szobámba és számítógépezni kesztem. (Persze, hogy nem akartam tanulni.) Anya két óra múlva jött:
   – Kész van? – kérdezte.
   – Minek, majd később – mondtam flegmán.
   – Dehát kicsim, vendégek jönnek.
   – Hoooogy? – égtem kínomban.
   "Ding dong" – már csak ez kellett! Egy helyes, velem egyidős fiú és a családja jöttek. Leültünk enni, anya elmesélte hogy az "kicsi" lánya nem is tudta hogy jöttök! Úristen! A fiú nagyon bejött! Ezért felmentem öltözni, mert mackó naci és felső volt rajtam. Ötöltöztem: top és miniszoknya, barna harisnya, és kis topánka. Véletlen ki folyt a konyhában az üdítő és anya éppen felmosta, én meg futottam és elcsúsztam! A fenébe! Elfelejtettem bugyit felvenni és még a top is lecsúszott! A fiú családja már kin voltak csak a fiú volt még bent. Mindent látott. Anya persze nem.
   Két hét múlva újra jöttek, és ebéd után kérdezte hol a mosdó. Anya mondta, vezessem el. Amikor kinyitotta az ajtót, berántott engem is, és ott megcsókolt.
   Pontosan 10 éve járunk, már 25 éves vagyok és van egy 3 éves lányunk, Kitti a neve.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr85118689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törpikeeee 2013.12.27. 09:07:15

De legalább jól végződött!
süti beállítások módosítása