Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Repülő motoros

2013.06.04. 17:29 atpijkamo*

   Mentőorvosként dologztam, egyszer egy motoros balesethez hívtak ki. Jaj, azokat nagyon nem szeretem!
   Megérkeztünk szirénázva a baleset színhelyére. Egy motor feküdt az út szélén, folyt belőle minden, ezer darabja szerteszét. Az autó jó húsz méterre, annak az eleje volt összetörve, a sofőr lazán cigarettázott. Kollégáim megnézték, semmi baja, csak a homloka vérzett kicsit.
   A motoros a motorja mellett ült a járdaszélen, fájdalmas képpel a bokáját fogdosta. Ahogy a maradványokat néztem, nagyor kellett repülnie.
   - Miért járkál törött bokával? Miért nem maradt ahova esett?
   - Jaj, kedves doktornő, akkor nem talált volna meg, a második utcából hoztak vissza.
...
   Katonai bakancs (surranó) volt a lábán, az mentette meg a lábfejét, így csak a csontjai törtek, de azok rendesen. Ollóval vagdostam szét a bakancsot, hogy valahogy ki tudjam szabadítani a lábát. A lehető legnagyobb vigyázattal csináltam, mégis erősen sziszegett szegény.
   - Ne haragudjon! Ennél óvatosabban már nem tudom csinálni.
   - Nem a lábam fáj, hanem a kezem.
   Ahogy ott ült a járda szélén, hátratámaszkodott a kezével, és a körülöttünk álló kiváncsiskodók ráléptek az ujjaira...

Éva

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr445343954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása