Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Aprók

2014.01.05. 08:49 atpijkamo

   Egyszer voltam egy üzletben, és nagyon hangos volt a zene, és nagyon kellett finganom, és eleresztettem. Elcsodálkoztam, mert mindenki röhögött, aki a közelemben volt. Rájöttem, hogy MP3-at hallgattam. Nagyon égett a pofám.
__

   A tesiteremben öltöztünk az osztálytársaimmal, meg az A-s lányokkal. Nagyon utáljuk egymást a két osztállyal, ezért néha még látványosan össze is súgnak valamit egymásnak, közben ránk lesve, hogy rosszul érezzük magunkat. Tehát ott tartottam, hogy öltöztünk, mikor az egy A-s lány kiment a folyosóra, és... és nyitva hagyta az ajtót, ami pont a folyosóra nézett. És természetesen – mivel csak én lehetek ilyen szerencsétlen – pont akkor ment el az ajtó előtt az a fiú, akibe totál bele vagyok zúgva... Ó, és igen, persze, hogy semmi nem volt rejtem fehérneműn kívül, naná! Aztán egy fél évig ez volt a téma minden közösségin! Nagyon égtem...
__

   Mentünk az osztállyal karácsonyi műsort előadni. Mikor végeztünk, lementünk. Ekkor osztálytársam odavágja nekem:
   – Mikor kapunk ajándékot?
   Erre én odaszólok egy szőke hajú nőnek, azt hittem a tanárom, az is szőke.
   – Tanárnő, kapunk ajándékot?
   És akkor láttuk, hogy az nem is az osztályfőnök, hanem egy 60 év körüli nyanya – a tanár 50 éves volt. Elvörösödtem, és a barátnőimmel meg se tudtunk szólalni, annyira röhögtünk. Ez volt életem legcikibb 5 perce.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr495715031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása