Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Süteményes magazin

2013.12.16. 10:11 atpijkamo

   A húgommal sokat veszekszünk. A szüleim elváltak egy kis házban élek. A húgom elvesztette a lakáskulcsát és egy pár napja én nyitom ki neki a kaput. Mindig késik. Az egyik nap fáradt voltam, és csengettek kétszer. Kimentem, de addigra nem volt ott senki. Bementem, biztos csak szórakoznak. Lefekszem az ágyamba, megint csöngetnek. Elordítottam magam:
   – A KURVA ÉLETBE!
   Persze kihallatszott. Kimentem, kinyitottam a kaput, és a szomszéd néni volt az. A csomagomat hozta meg, a süteményes magazint. Ú, de égő volt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr325686671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása