Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ezt megtanultam

2011.09.24. 09:52 _atpijkamo

   Hát az úgy volt, hogy nagyon bejött nekem egy srác, akihez át kellett mennem mert nála hagytam a  töri könyvem.
   Nagyon kellett WC-re mennem. Megkérdeztem tőle hogy elmehetek-e WC-re. Mire ő: - Persze, nyugodtan.
   Kakiltam. Nem ment le a WC-n. És minden olyan büdös volt... Már kopogott, hogy van-e valami baj. Én meg mondtam, hogy nem... Egyre büdösebb lett... A tetejébe véletlen kinyílt az ajtó. Meglátott.
   Hát azóta mindig elmegyek WC-re otthon, mielőtt elmennék valakihez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr643186608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása