Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A balszerecse ülőkéje

2013.08.18. 17:02 atpijkamo

   Általános suliba járok. Egyik nap kimentünk a vécére négyen – ebből tudhatjátok hogy lány vagyok. És minden vécé tele volt. VÉGRE kijött az egyik lány az utolsó vécéből. A suliban úgy nevezik az utolsó vécét, hogy "a balszerecse ülőkéje" (?). Nekem mondták ezt, de azzt válaszoltam nekik, hogy ugyan már, 1. mindjárt behugyozok, 2. ez csak egy vécé. És mire bementem és elfoglaltam a helyem, pont kijött három lány (három külömböző vécéből), és a társaim bementek. Erre halljuk, hogy bejön valaki a lányvécébe. Nagyban ülök a vécén, egyszer csak valaki kirántja az ajtómat! Ááááá, a takarítónő! Úgy megijedtem, hogy sikítottam egyet, mert nagyon hirtelen rántotta ki az ajtót. De annak a nőnek egyébként is állítólag valami idegproblémái vannak. Tiszta ciki volt. És tényleg, az a balszerencse vécéje.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr895465991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása