Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Hova ne üljek

2013.12.11. 11:00 atpijkamo

  Tesiórán én, mit mindig, a kapuba álltam, és nagyon unatkoztam. Nem dobott senki, még csak a térfelemen se volt senki. Én meg ahogy eltanultam a nagyobbaktól, felültem a kapu utáni lécre és radiátorra. De azzal  nem számoltam, hogy ott rés is van, én meg beestem közé. Pont kapura dobtak, és csoda történt, kivédtem lábbal.
   Mindenki röhögött, még én is. Nem éreztem cikinek, csak kicsit, de egyedül az osztály látta. Még az egyébként morcos tesitanárom is elnvette magát. Szóval akkor egyáltalán nem volt ciki, csak mikor egy hónapig deszkásnak csúfoltak. De utána nem volt már semmi.
   Egy életre megjegyeztem hova ne üljek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr35682344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása