Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Kettős hiba

2011.06.06. 11:05 _atpijkamo

   Tesióránk volt, és futottunk. Rajtam egy melegítőnadrág volt. A mögöttem levő lány elesett, esés közben a nadrágomba kapaszkodott, és így lehúzta rólam. Ez még hagyján, de még a bugyimat is lehúzta vele :/ Mindenki látta a dolgot, még a másik osztály is, és én meg gyorsan felhúztam a nadrágom, de még így is rajtam röhögtek egész nap. (Sőt, még a tanár is!)
 

Szólj hozzá!

Címkék: röhög bugyi nadrág

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr982961166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása