Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Pocsolya

2010.09.15. 10:14 atpijkamo_

   Egyszer egy fiú osztálytársammal siettünk haza, mert hideg volt és esett az eső. Futottunk, nem vettem észre hogy egy pocsolyán szaladok át, és véletlenül megcsúztam. Persze, hogy hasraestem és mindenem csupa sár lett. Az oszitársam halálra röhögte magát. Mindenkinek elmondta, másnap az egész suli rajtam mulatott.

Szólj hozzá!

Címkék: pocsolya

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr722297571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása