Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Írka-fika

2012.05.12. 09:07 _atpijkamo

    Egyik vallás órán a katedránál álltam, mert a tanár épp a jegyemet írta be. Amíg vártam, elkezdtem a katedra szélét piszkálni. Éreztem, hogy van ott valami, de nem néztem meg, csak tovább piszkáltam. Pár másodperccel később észrevettem, hogy egy óriási fikát szedtem le onnan. Az egész osztály röhögött én pedig azonnal rohantam kezet mosni.

Szólj hozzá!

Címkék: fika katedra

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr584503293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása