Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Leszakadt WC ajtó

2010.08.25. 10:26 atpijkamo_

   Még nyolcadikban hárman mentünk be a sloziba. Mikor kész voltam a pisiléssel, nem tudtam kimenni, mert beragadt az ajtó. A másik két csaj elkezdte verni az ajtót, én meg belülről rugdostam. Nem nyílt. Teljes erőfeszítéssel belerúgtam, erre leszakadt az ajtó. Ott álltunk, gondolkoztunk, hogy vissza kéne rakni. Míg próbálkozunk, közben meg bejött az ügyeletes csaj, aki mellesleg az évfolyamtársunk volt, ráadásul a legárulkodósabb, és meglátta, hogy mit csináltunk az ajtóval. Azt hittük, hogy a következő szünetben beköp minket, de nem. Majd a rákövetkező szünetben kiállt az igazgatónő az udvarra és bejelentette, hogy a lánybudiban ki van tépve az ajtó. Azt mondta, jobb ha bevallja aki tette. Természetesen lapítottunk, mint szar a fűben. És az ügyeletes sem köpött be minket.

Szólj hozzá!

Címkék: pisi ajtó leszakad lapít

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr822245998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása