Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Apróságok

2011.12.03. 08:48 _atpijkamo

Annyámmal beszáltunk a liftbe, és anya elkezdi énekelni a Szépség és a szörnyeteget. Ekkor a lift megállt, és beszállt egy csaj meg egy srác. Próbáltam úgy tenni, mintha semmi közöm nem lenne anyámhoz.

Még elsős koromban, kinevettem a legjobb barátnőmet, mert nem tudta, hogy mi az a szék, és annyira nevettem, hogy nekiütköztem egy oszlopnak, és utána pedig én mentem durcásan, és ő nevetett rajtam.

Egyszer az ablakunkon bekopogott a tanárnőm hogy kérjen egy szívességet. Én nem tudtam hogy a tanárnő kopog, elhúztam a függönyt és nagyon hangosan kiordítottam: - MI VAN!!!

Lányommal bementünk a könyvesboltba, hogy vegyek magamnak egy érdekes regényt. De már lányomnak otthon megmondtam, hogy nem kap semmit. Csakhogy meglátta a Hófehérkét. Mondtam neki, hogy ezt már otthon megbeszéltük. Erre ő elkezdett hisztizni. Na nem is mondom, két perc alatt kifizettem a könyvet.

Nem is olyan rég történt, amikor a barátnőmmel sétáltunk, és elkeztem mesélni neki az új bugyijaimról, amikor egy tök ismeretlen pasi mögöttünk megszólalt, és megkérdezte, hogy - És jól nézel ki bennük? - Akkor ott ez nagyon ciki volt, persze a barátnőmmel utána röhögtünk csak rajta.

Régen az anyukám egy boltban dolgozott. Mivel az összes helyiségbe bemehettem ott a barátnőmmel, a raktár elött álltunk. Pont a kedvenc számom szólt így elkezdtem riszálni a seggem. Miért is. ne pont arra jött az egyik dolgozó, és mivel meglátott volna elkezdtem vakarni a seggemet. Égő volt. A barátnőmmel szakadtunk a röhögéstől.

Ma a kiszemelt fiúmnak elkértem az e-mail cimét, de nem akarta negadni. Utána ott égtem.

Még vidéken laktunk, és a barátnőmnek volt egy helyes fiú tesója. Bent voltunk a házban - a barátnőm, nővérem, a fiú, meg én. Kiment a nővérem meg a fiú, én meg bent maradtam a barátnőmel. Leguggoltam valamiért, és egy akkorát fingottam hogy az veszélyes volt. És pont akkor jött be a fiú, amikor kijött az a nemkívánatos dolog. Ciki volt nagyon.

Nem is olyan régen elmentem a baratnőmmel a fürdőbe. Meg akartam ijeszteni, ezért a háta mögé mentem, és ököllel belecsaptam a fenekébe, közben ilyen hangot adtam hozzá: - Doiing! - Erre megfordult, és megláttam, hogy egy öregasszony volt.

Egyszer mentem az úton,és egy régi barátommal találkoztam. Nagyot akartam neki köszönni, de helyette egy nagy büfi jött ki.

Egyszer a húgomal vásárolni mentünk. Felpróbállt egy csinos ruhát, éppen akor hívott anyu, hogy menjünk haza, mert elfogyott a vécépapír és ott ül a vécén. A húgom nem vette le a ruhát, hanem abban jöt el. Amikor észrevettem, majdnem elájultam, mire viszavittük. A boltos hívta a rendőrséget, de kimagyaráztuk.

Általában az öltözési szokásim eléggé furák, mivel a nacimat a bugyimmal veszem le. Egyik nap felvettem egy tiszta bugyit és a nacimat. Viszont még a másik bugyim a farmernadrág szárában volt. Szállnék fel a buszra, erre a busz lépcsőjén kiesik a bugyim a nadrágból. Erre megszólalt a buszsofőr: - Inkább vedd fel! - tisztára égés. El is bújtam a hajam mögé.

Egy házibuliban totálisan berúgtam, és lefeküdtem a pasim legjobb barátjával. Másnap rögtön szakított. Nagyon hülyén éreztem magam.

Janka

Éppen ezeket a ciki sztorikat olvastuk a barátnőmmel, már éjszaka volt, csönd, de még mindenki fent volt, és amikor ahhoz a részhez értünk, hogy a csaj kiugrott letolt bugyival, akkor hangosan felolvastam: - Mindenki eltátotta a száját a szőrös pinám láttán.

jana

Szólj hozzá!

Címkék: bugyi fing hófehérke durcás szépség és a szörnyeteg

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr763412394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása