Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Csókolom, Erzsike néni!

2014.01.13. 17:17 atpijkamo

   Körübelül 10 éves lehettem. A nevelő anyukámmal elmentünk a boltba. Mivel én alsós koromban napközis voltam, és mindig segítettem a takarító néninek, Erzsike néninek takarítani, mindig kaptam tőle valami finomságot. Szóval sétálunk a kocsihoz a nevelő anyukámmal, és kb. 5 méterre meglátom Erzsike nénit. Elkiáltom magam hogy:
   – CSÓKOLOM, ERZSIKE NÉNI!
   Halál égő volt, mert jött szembe, én meg integettem neki, és nem értettem, hogy miért nem köszönt. És rájöttem azután, hogy nem is ő az, csak nagyon hasonlított rá. De nagyon égő volt, mert az egész főtér engem nézet. Hát ennyi a sztorim.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr995717925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása