Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Elegáns bemutatkozás

2011.03.01. 10:57 atpijkamo_

   Bemutatkozó látogatásra voltam hivatalos kedvesemékhez. A család örömmel fogadott,finom volt a vacsora is, jól elbeszélgettünk. Kezdett késő lenni, így felkerekedtem. Rövid búcsú után felszabadultan léptem ki a ház kapuján, nem mintha kellemetlen lett volna, de mégiscsak első vizit, meg jó benyomás, stb. Miközben nyitottam a kocsiajtót, sikerült egy hatalmasat fingani, csak úgy visszhangzott a környék. Ebben a pillanatban szörnyű sejtésem támadt, és felpillantottam a házra. Ott állt ám az első emeleti erkélyen a család apraja és nagyja, nyilván búcsút inteni a szimpatikus fiatalembernek. Mondhatom kolosszális volt látni az elkerekedett szemeket, integetésre emelt, majd a mozdulat közben lebénult kezeket. És hogy teljesen elrontsam az eddigi jó benyomást, olyan röhögőgörcs tört rám az ábrázatuktól, hogy majdnem beletörtem az ajtóba a kocsikulcsot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr182700700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása