Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Egy szál melltartóban...

2010.07.19. 14:42 atpijkamo_

   Egyszer a barátnőmnél aludtam. Ugye sokáig fent voltunk, olyan hajnali háromnegyed ötkor aludtunk el. Jött reggel az apukája ébreszteni minket. Felkeltünk. Öltöztem, mellesleg nyitva volt az ajtó. Az apukája benézett, én meg egy szál melltartóban ültem az ágyon és meg se mertem szólalni.

Szólj hozzá!

Címkék: barátnő melltartó

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr322161159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása