Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Csúszkálások

2014.02.06. 10:58 atpijkamo

  Azt tudni kell, hogy a mi sulink minden évben kibérli a jégpályát, és ott van az iskola farsang. Én általában nem szoktam menni, mert nem tudok korcsolyázni, de tavaly a barátnőm, Kriszti elrángatott rá. Tök jól szórakoztunk, béreltünk korcsolyát is, úgyhogy a jégen hülyéskedtünk, persze voltak jó nagy esések is. Már épp sikerült volna kicsit mennem, amikor a barátnőm elkezdett jó hangosan kiabálni mögöttem, én meg ugye hátrafordultam, hogy mit üvöltözik. És itt jön a ciki része. Mivel nem előre néztem, beleütköztem a szerelmembe, aki pár haverjával ácsorgott a jég szélén. Akkorát borultunk, hogy csak na. Éreztem, hogy ég az arcom, mert éppenséggel ráestem, ő döbbent képpel meredt rám, a haverjai és a barátnőmék meg csak dőltek a röhögéstől.
 
   Aztán egy másik alkalommal, a suliban hülyéskedtem két barátnőmmel a folyosón, jobban mondva ők hülyéskedtek, én meg röhögtem rajtuk. Eléggé csúszós volt a padló, mert elötte fölmostak, úgyhogy a két barátnőm nekiállt csúszkálni a padlón, úgy, hogy nekirohantak, aztán csúsztak. Én egy másik barátnőmmel álltam a folyosó szélén és röhögtünk a bénázásukon, amikor megszólított a mellettem álló lány. Én felé néztem, az egyik csúszkáló barátnőm nekemjött, amitől én hátraestem. Na igen. Arra jött a szerelmem a négy haverjával, én meg sikeresen hanyattvágódtam, a lába közé. Akkora röhögés volt, hogy zengett tőlünk a suli.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr605801335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása