Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Guszta üdítő

2013.05.26. 20:05 atpijkamo*

   Egyik délután történt, hogy a barátnőimmel sétáltam haza. Elindultunk, mindegyikünknél dobozos üdítő volt, aminek nem mellesleg hányás színe van. Ez senkit sem zavart, mert végül is nem volt rossz. Nem mentünk messze, amikor a legkedvesebb barátnőm mondott egy vicces sztorit. A nevetéstől összecsuklott a térdem és le kellett hajolnom, na de pont akkor ittam egy kortyot. A nevetéstől nem tudtam lenyelni és szép lassan kifolyt a számon. Pont, mintha hánytam volna. Amint fölálltam, körbenéztem. A hátam mögött állt a töritanár, plusz az a fiú, aki már régóta teszik.
  - Én igazából nem is hánytam, csak nagyon nevetnem kellett... és... izé... kijött belőlem - hebegtem.
   Majd látva, hogy szegény srác mennyire megrémül, fogtam magam és elrohantam.
   Azóta rám sem néz. Plusz a tanárok is kioktatnak az alkoholfogyasztásról.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr95319196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása