Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ronda barátnő

2012.11.12. 19:02 _atpijkamo

  Ez még 6 éves koromban történt. Elköltöztünk, és a bátyám, aki akkor volt 7 éves volt, szerzett magának egy lány barátot. Egyszer átjött hozzánk, és a bátyám bemutatta nekem. Az első benyomásom róla ez volt: "Úr Isten! Ennél csúnyább gyereket még nem láttam!" Utáltam! Mindig mérges voltam rá, amikor átjött, és mindig alig vártam, hogy elmenjen. Aztán később már kezdtem jobban megismerni, és ma már elválaszthatatlan barátnők vagyunk! Ez 7 éve volt, most vagyok 12. Akkor nem volt ciki, de most már, hogy visszagondolok, az.

Dodó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr634903906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása