Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

A postás egyszer csenget

2011.04.08. 13:55 atpijkamo_

   Vártam a barátnőmet, hozzám jött randira, meg egyébre. Megcsináltam a kaját, rendbe raktam a disznóólat. Még volt idő háromig, tehát vettem egy fürdőt. Éppen törölköztem, amikor csengettek. Nocsak, mondom, siet a csaj? Még van negyed óra. De aranyos! Szerzek neki meglepetést. Meztelenül feltéptem az ajtót, ... bambán bámultam, majd megkértem a postást, hogy várjon, míg felkapok valamit.

Szólj hozzá!

Címkék: meztelen randi postás

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr462809598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása