Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ebnevelde

2011.11.26. 12:18 _atpijkamo

   Még régen volt egy csajom ebneveldéről. És volt mellette egy normál csajom, akit ismertem is, meg le is feküdtünk párszor.
   Egyszer elmentünk sétálni a térre, és egy  csaj odarohant hozzám hogy - Jajj, bojcím, te vagy az? - Én meredten néztem mire leesett, hogy ez az ebneveldés csajom. A barátnőm meg lekevert nekem egy pofont, és elment. Utána úgy egy hónapig hívtam, meg írtam neki, meg felmentem hozzájuk az annya be is engedett de ő sose nyitott ajtót. Egyszer mikor felmentem ő nyitott ajtót, és mondta, hogy - Szia szerelmem! - én meg olyan boldog voltam, hogy rögtön lesmároltam ... mire a pasija kilépett a háta mögül és szó szerint kidobott a lakásból.
   Azóta is bánom hogy megcsaltam.

Szólj hozzá!

Címkék: ebnevelde bojci

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr313412363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása