Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Ordibálás

2013.01.03. 12:52 _atpijkamo

   A barátnőmmel elmentem táncra, és pont fellépésük volt a nagyoknak. Ott volt az a srác is, aki tetszett nekem. Szóval, mikor néztem őket, a barátnőmmel elkezdtem beszélgetni, és mondtam neki, hogy menyire tetszik nekem az a fiú. Akkor volt vége a táncnak, és a fiú hallotta az egészet. Mikor befejeztem, a barátnőm elkezdett röhögni, mert észrevette, hogy a fiú hallott mindent. Hirtelen kirohantam a vécére. Jött valaki, és én azt hittem, hogy barátnőm jön. Leordítottam a fejét. Mikor befejeztem az ordibálást, a fiú a hátam mögé jött - mert hogy ő jött be, nem a barátnőm -, és megcsókolt. Nagyon meglepődtem, de azóta már két év eltelt, és járunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr424986055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása