Bejegyzések

Ciki sztorik, valós történetek

Esett már meg veled is hasonló?
Nagyon szégyelled?
Könnyíts magadon, írd meg nekem:

Ígérem, nem mondom el senkinek ;)






















.

Melinda, éilsz?

2013.11.26. 16:18 atpijkamo

   Barátnőmmel, Melindával még a nyáron elmentünk biciklizni. Voltak gödrök az úton, meg egy hosszú árok is. Melinda egy viccet mondott nekem, én meg annyira nevettem, hogy  belementem az egyik lyukba, és beleestem az árokba. A barátnőm meg kiabálta hogy:
   – Eszteeer!
   De már késő volt, mert ő is beleesett mellém. Hassal feküdt, úgyhogy nem láttam az arcát, tehát megszólaltam:
   – Melinda! Éilsz?
   Ekkor láttam hogy mozog a válla, tehát röhögött.
   Az emberek meg nem kicsit néztek, hogy ez a két hülye vajon mit csinál az árokban...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deciki.blog.hu/api/trackback/id/tr345657946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása